Noticias

Los diputados gallegos acuerdan mantener sus sueldos y el PSdeG propone limitar el uso de coches oficiales

La Mesa del Parlamento de Galicia acuerda mantener el régimen económico de los diputados gallegos y de los grupos parlamentarios. Además, los socialistas plantean limitar el uso de los vehículos oficiales. El Grupo Popular recibirá una subvención anual de más de un millón, En Marea y PSdeG, de 499.061,88 euros y el BNG contará con una financiación de 322.708,92 euros.

Nota de prensa del Gabinete de Comunicación del Parlamento de Galicia:

Los integrantes de la Mesa del Parlamento de Galicia efectuaron un recorrido por las diferentes dependencias de la Cámara, en el que tuvieron ocasión de saludar al personal a los servicio de la Administración parlamentaria.

El presidente del Legislativo gallego, Miguel Ángel Santalices Vieira, destacó, como ya lo había hecho la pasada semana, en la sesión constitutiva de la X legislatura, la profesionalidad y bueno hacer del personal de la institución, al tiempo que solicitó su colaboración para que la Cámara gallega continúe a liderar el trabajo entre los diferentes parlamentos autonómicos. Durante la visita, los integrantes de la Mesa del Parlamento de Galicia estuvieron acompañados por el letrado oficial mayor, Xosé Antón Sarmiento.

Fotografía: Gabinete de Comunicación del Parlamento de Galicia

R., 2016-10-31

Actualidad

Foto del resto de noticias (campa_2018.jpg) Case 1500 rapaces e rapazas, de entre 9 e 17 anos, de estadía nos campamentos de verán da Xunta de Galicia, participaron ao longo dos meses de xullo e agosto na edición 2018 do programa de dinamización lingüística ‘O galego campa!’. Trátase dunha iniciativa que comparte un dos obxectivos prioritarios establecidos no Plan de dinamización da lingua galega na mocidade: a dinamización lingüística do galego no tempo de lecer da xente nova. As actividades chegaron, do 26 de xullo ao 13 de agosto, a un total de 15 campamentos incluídos na campaña.
Foto de la tercera plana (tremenda_jauria.jpg) O reguetón feminista e combativo das madrileñas Tremenda Jauría suporán este sábado, día 18, un divertido e comprometido alfinete festeiro para pechar o Atardecer no Gaiás de 2018. Precisamente, este ciclo de concertos do verán, ao aire libre e de balde caracterizouse nesta edición por contar cun especial peso das voces femininas —maioría entre as súas 21 actuacións— e concedeulle máis espazo as cada vez máis emerxentes músicas urbanas. Para este gran fin de festa, a banda despregará tamén o seu repertorio de merengue-punk ‒contan cunha atrevida versión neste rexistro de La línea del frente de Kortatu‒e electro-cumbia con ritmos tropicais e letras sociais.

Notas

A Consellería de Sanidade informa que elévase a oito, tras un novo ingreso rexistrado no Chuvi durante a pasada madrugada, as persoas ingresadas nos centros hospitalarios, logo do accidente ocurrido nun dos concertos do festival do Marisquiño. Catro dos feridos están no Hospital Álvaro Cunqueiro (un deles na UCI), tres no Hospital Povisa, e un no Complexo Hospitalario Universitario de Santiago.
O presidente da Asociación Provincial de Empresarios de Hostelería e Turismo de Lugo (Apehl), Cheché Real, anunciou esta mañá que a entidade vai participar de novo en La Vuelta a España, co posto de …E para comer, Lugo, da man de Turismo de Galicia. Na mesa da presentación oficial sentaron a conselleira do Medio Rural, Ángeles Vázquez; a directora de Turismo de Galicia, Nava Castro, e o director de La Vuelta, Javier Guillén.
ACTUALIDAD  
PORTALES  
SERVICIOS  
ENLACES  

RSS Válido

PUBLICIDAD
Deputación de Ourense
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania