Noticias

Los alcaldes de Santiago y Ferrol apoyan la petición del portavoz de En Marea para tener chofer, secretario y compensación económica

Los alcaldes de Santiago de Compostela y de Ferrol apoyan la petición del portavoz parlamentario de En Marea, Luis Villares, para disponer de recursos como un chófer, secretario y compensación económica por el trabajo que realizará al frente de la formación política con 14 diputados en el Parlamento de Galicia tras las elecciones del 25-S. Luis Villares sostiene que quiere ser transparente y honesto con lo que percibirá por su labor política y dice que su postura es ética.

El portavoz de En Marea en el Parlamento, Luis Villares, afirmó que la propuesta planteada a su formación no es una "transferencia" de dinero, sino una compensación por el salario que dejó de percibir desde que se presentó como candidato a la Xunta, y los gastos que ello le originó y que afrontó de su bolsillo.

"No hay una propuesta de transferencia de dinero, sino con relación a las obligaciones futuras derivadas de la carga financiera de aportación de cuotas a la organización", dijo Villares en declaraciones a los medios antes de participar en Santiago de Compostela e una protesta estudiantil contra la legislación Lomce.

Matizó que desde su incursión en la vida política activa se encuentra en situación de excedencia como magistrado, "algo que no ocurre con el resto de cargos representativos, que pudieron mantener sus puestos de trabajo hasta que fueron elegidos como representantes públicos. Esa es la diferencia", precisó.

"Simplemente es una compensación parcial de esa pérdida de rentas salariales con relación al futuro, pero no como una transferencia de fondos", indicó Villares.

Fotografía; Gabinete de Comunicación de En Marea

R., 2016-10-26

Actualidad

Foto del resto de noticias (mit_ribadavia.jpg) A Mostra Internacional de Teatro de Ribadavia remata cun récord de asistencia de espectadores, chegando case ao 100% da ocupación das localidades no Castelo e cunha participación masiva nas rúas e nas actividades paralelas. O Premio do público recaeu na compañía A PANADARÍA, co espectáculo ELISA E MARCELA, superando por décimas á segunda máis votada, a mexicana Los Colochos con Mendoza. Esta edición destacou pola media alta de asistencia e valoración dos espectáculos, tamén pola proxección internacional e pola repercusión que a MIT está tendo en diversos ámbitos, do económico ao social.
Foto de la tercera plana (xogar_en_verde.jpg) A Consellería de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio fomentará que os eventos deportivos sexan cada vez máis sustentable, grazas a liña de acción Xogar en Verde. Trátase dunha iniciativa dentro da campaña Verdear é a actitude, posta en marcha pola Xunta de Galicia, co fin de afrontar os retos e valores de sustentabilidade. A conselleira de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio, Beatriz Mato, visitou esta mañá un taller de fomento de recollida selectiva, no que participaron aos rapaces do campus da Asociación de Fútbol Aficionado da Coruña.

Notas

Case setenta concellos teñen proxeccións cinematográficas este verán nas súas programacións a través do circuíto cultural da Deputación da Coruña. O programa Visións da Rede Cultural leva un amplo abano de películas en 66 proxeccións ata fin de agosto. Parques, prazas ou xardíns de maneira especial convértense neste verán en salas abertas de proxeccións para o programa Visións da Rede Cultural da Deputación da Coruña.
A Amtega convoca a XI edición do Premio ao Mellor Proxecto Universitario con Licenza Libre co obxectivo de achegar aos universitarios galegos ao software libre e ás posibilidades de emprego que lles pode abrir a publicación ou colaboración con proxectos libres. O premio está dotado con 2.250 euros, repartidos nun primeiro premio de 1.500€ e nun segundo de 750 euros, grazas á achega do CIXUG e do GPUL, respectivamente.
ACTUALIDAD  
PORTALES  
SERVICIOS  
ENLACES  

RSS Válido

PUBLICIDAD
Deputación de Ourense
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania