Noticias

Turismo de A Coruña licita la redacción del Plan Estratégico de Turismo que marcará las acciones del destino de 2017 a 2020

El Consorcio de Turismo y Congresos de A Coruña inicia el proceso para la elaboración del Plan Estratégico de Turismo (PET) que marcará las directrices para convertir A Coruña ciudad, y su comarca, en un destino turístico con nombre propio dentro de la oferta gallega, nacional e internacional en el periodo 2017-2020. El plan se redactará a propuesta de un proceso participativo consensuado con el sector.

Este plan estará listo para el mes de diciembre, teniendo como prioridades incrementar la calidad, la diversificación, desestacionalización e internacionalización del destino.

Los pliegos técnicos y administrativos para contratar la redacción del plan se publicaron este martes en el perfil del contratante de Turismo de A Coruña y el plazo de presentación de ofertas estará abierto hasta el día 1 de septiembre. El plazo de ejecución es de tres meses.

Una vez elaborado, el plan orientará las acciones para segmentos estratégicos a potenciar en A Coruña: congresos, city-breaks, gastronomía, cultura, eventos, camino de Santiago, náutica, patrimonio inmaterial y deportes con la idea de consolidar A Coruña como destino multiexperiencial.

Proceso participativo con el sector

A redacción del plan estará guiada por un proceso participativo con la implicación del sector turístico local. La nueva xerenta de Turismo, Lanzada Calatayud, está inmersa en una ronda de contactos para acercar este proceso a los actores relevantes de la ciudad en materia turística. Durante este mes la responsable de Turismo de A Coruña mantuvo reuniones con Hospeco y la representante de las empresas organizadoras de congresos (OPCs), que continuará con la Autoridad Portuaria y la Cámara de Comercio, entre otros. La empresa que resulte encargada de la redacción del plan deberá hacerlo según la propuesta derivada del proceso de reflexión participado. Finalmente el plan permitirá llegar a un pacto local con todos los agentes implicados en el campo turístico para consensuar la identidad de A Coruña como destino y diseñar una planificación estratégica conjunta.

Las empresas aspirantes deben tener experencia en la redacción de planes estratégicos turísticos de destinos urbanos con una población mínima de 100.000 habitantes. El contrato tiene un importe máximo de 61.000 euros.

R., 2016-08-17

Actualidad

Foto del resto de noticias (Frisia_SemanaGal_Cadrada.jpg) A cidade de Leeuwarden, Frisia (Holanda), Capital da Cultura Europea de 2018, acollerá a semana do galego cun amplo programa de actividades. Grazas a Afûk (a institución que promove a lingua e cultura frisia), á Mesa pola Normalización Lingüística e á Fundación Vía Galego coa colaboración da Deputación da Coruña, do Concello de Santiago de Compostela e do Concello de Pontevedra desde o 22 ao 29 de xullo o galego será o protagonista do Pavillón das Linguas. O proxecto Pavillón das linguas (Lân fan Taal) consiste en amosar a diversidade lingüística europea e a existencia de nacións que teñen máis dun idioma, sendo a lingua o elemento máis característico que lle confire identidade propia a unha comunidade de falantes.
Foto de la tercera plana (resurrection.jpg) Máis de 81.000 persoas de 42 países abarrotaron a pasada semana o Concello de Viveiro co Resurrection Fest, xerando uns 2.000 empregos directos e indirectos, e sen ocasionar ningún tipo de incidente durante os catro días que durou a cita. Así o avanzou este mércores, na localidade mariñá, o Deputado de Relacións Institucionais, Álvaro Santos Ramos, xunto á Alcaldesa de Viveiro, María Loureiro García, e o Director do Festival, Iván Méndez Rodríguez. Santos Ramos apuntou que “un ano máis podemos cualificar de éxito rotundo o Resurrection Fest, pois durante catro días 81.350 persoas de 42 nacionalidades diferentes participaron no que xa é o festival de música metal e rock máis importante de España, e un dos máis relevantes de Europa".

Notas

Son 94 imaxes que recollen outras tantas instantáneas do ceo nocturno da man “dun grupo de soñadores que, sendo sensibles ao instinto ancestral de mirarmos cara ao ceo, se lanzaron á procura da noite a rescatar ese tesouro apagado polo malgasto de luz artificial”. Salvador Bará Viñas e Jorge Mira Pérez, profesores do Departamento de Física Aplicada da USC e coordinadores do libro, presentan nestas liñas aos nove fotógrafos e fotógrafas que achegan o seu punto de vista nesta obra editada pola USC.
A obra 'A vida salvaxe', de Gonzalo Hermo, é a gañadora da décimo sexta edición do Premio de Poesía Afundación, un certame que veñen convocando Afundación, o Centro PEN Galicia e a Consellería de Cultura e Educación co obxectivo de favorecer a creación literaria en galego. Licenciado en Filoloxía Galega e doutor en Lingüística pola Universidade de Santiago de Compostela, Gonzalo Hermo é autor dos poemarios 'Crac' e 'Celebración', polo que foi recoñecido co Premio Nacional de Poesía Joven Miguel Hernández no ano 2015 e co Premio da Crítica de poesía galega en 2014.
ACTUALIDAD  
PORTALES  
SERVICIOS  
ENLACES  

RSS Válido

PUBLICIDAD
Deputación de Ourense
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania