Noticias

El Rey recibe a En Marea en la ronda de contactos con las formaciones políticas y les transmite la necesidad de evitar unas terceras elecciones

Alexandra Fernández, portavoz de En Marea en el Congreso de los Diputados, ha comunicado al rey Felipe VI su negativa a apoyar "un gobierno conservador" del Partido Popular (PP). Fernández acudió a la Zarzuela en la ronda de contactos que el rey mantiene con las distintas fuerzas políticas y donde el monarca expresó la necesidad de evitar unas terceras elecciones en España. En Marea también pide al PSOE que descubra su política de pactos de cara a las autonómicas y reclama un grupo parlamentario propio.

Nota de prensa del Gabinete de Comunicación de En Marea:

Deputados e deputadas de En Marea rexistraron no Congreso dos Deputados a solicitude de Grupo Parlamentario en coherencia co carácter de suxeito político propio que lle outorgaron as urnas o 26 de xuño, cando a candidatura conqueriu 5 actas no Congreso e 1 no Senado e máis do 15% en todas as circunscricións nas que se presentou.

A portavoz de En Marea, Alexandra Fernández, fixo referencia ao posible bloqueo da Mesa do Congreso dicindo que “non se pode facer un cambio de cromos cos grupos nin xugar cos nosos dereitos”. E engadiu que se, finalmente si lle concede grupo a Convergencia Democrática de Cataluña, “a legalidade da Cámara quedaría absolutamente en entredito”.

En Marea ten a seguridade que, pase o que pase, terán garantidas na práctica todas as características dun grupo parlamentario (iniciativa política, axenda propia, portavocía…) e seguirán traballando para cambiar o regulamento e “permitir a entrada da diversidade nas Cortes e que a decisión non se reparta entre o bipartidismo de sempre”, desatendendo a vontade de miles de persoas que decidiron co seu voto outorgarlle a capacidade de constituirse como primeiro grupo parlamentario galego no Congreso.

De non lograr grupo propio, En Marea comprométese a chegar ata “as últimas consecuencias coa defensa dos nosos dereitos, incluído o Tribunal Constitucional, avaliando as medidas legais a desenvolver para que esta demanda gañada democraticamente poida saír adiante”.

Fotografía: Gabinete de Comunicación de En Marea

R., 2016-07-27

Actualidad

Foto del resto de noticias (industria_kiwis_manos.jpg) Galicia es la cuarta comunidad con mayor siniestralidad, con 40 muertos en jornada laboral en 2017, según los datos presentados por el sindicato CC.OO. que asegura que la situación es "grave" y atribuye la "evolución negativa" a la "mala gestión de la prevención", a la "precariedad" en el empleo y al "empeoramiento de las condiciones de trabajo".
Foto de la tercera plana (memoria_cultura_2017_pres.jpg) El equipo de Cultura, encabezado por el conselleiro, presentó en rueda de prensa La Memoria de actividades de cultura de la Xunta de Galicia 2017, subrayando que 2017 se significó en el campo de la cultura por la llegada a Galicia del Pergamino Vindel, la recuperación presupuestaria, la agilización en la gestión del patrimonio y una programación cultural de calidad.

Notas

O portavoz do Grupo Socialista, Xoaquín Fernández Leiceaga, reclamoulle ao goberno galego un “plan de choque” para facer fronte á anunciada cascada de xubilacións de médicos e profesionais do Sergas (2.332 profesionais) prevista para os próximos cinco anos. Así o dixo logo da alerta lanzada polos colexios médicos de Galicia.
Entre os 6 proxectos participantes a Xunta premiou cunha axuda de 25.000 euros ao “Mellor Proxecto” da convocatoria, que este ano recaeu en it!. As seis iniciativas participantes promoven o desenvolvemento de solucións innovadoras con tecnoloxías accesibles para persoas con discapacidade e persoas maiores. O 7 de maio, e ata o 31 de xullo, ábrese a convocatoria de candidaturas para a III Edición.
ACTUALIDAD  
PORTALES  
SERVICIOS  
ENLACES  

RSS Válido

PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PUBLICIDAD
Deputación de Ourense
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania